Sign in to follow this  
Followers 0
ikke

Zo heerlijk kort geschoren en dan plonsen in de vijver, heerlijk.http://www.bouvierfo

6 posts in this topic

Jelke heeft haar jas aan de kapstok gehangen. Haar fris glad lijfje ruikt heerlijk hondjes. 't Is misschien geen zicht voor een kenner maar ik vind het knap en raad het aan. Ik heb weer wat over ons verteld op: '>www.bloggen.be/bouviertrouw.:sneakiness:

Mijn blog bestaat natuurlijk wel:

www.bloggen.be/bouviertrouw

Zo dat is weer rechtgezet. och ja, dat kaartje met wat slecht is voor onze viervoet is echt goed, mag ik dat lenen?

Groejes van ikke die ook Walter heet.

Edited by ikke
if I had a hammer

Hoi Walter en Jelke,

Ja hoor, je blog bestaat en ik heb er weer van genoten!

Jullie Jelke is echt een sumoworstelaar zeg en ze ziet er weer heerlijk 's-zomers uit en is klaar voor de reis naar verre oorden!

Dat kaartje mag jij wel lenen hoor.

Wij wensen jullie een heel fijne vakantie en ik denk wel dat Jelke zich ook daar voorbeeldig gedraagt, dat kan niet anders met zo'n kanjer!

groetjes Anneke en knuffels voor Jelke van Basco!

Dag Anneke, prettig weer iets van je te horen, beter te zien. Thanks voor het overzichtje dat ik ook wil opnemen. Ik plaats hierbij een verwijzing naar een filmpje dat komisch kan zijn maar mij echt tot nadenken stemt, ik denk jou ook.

groetjes en en flodder voor Basco.

Noot: Jelke is haar drie beste vrienden kwijt, de speeltuin Schorremorre is over kop gegaan en de baasjes met hun drie honden naar andere oorden vertrokken. Hoe leg je dat een verliefd meisje uit?

Dag Walter, als andere opties geen resultaat hebben, gaat mijn voorkeur uit naar het apparaatje met de hoge pieptoon en kan het tijdelijk gebruik van de band in bepaalde gevallen herplaatsing voorkomen. Want ook door herplaatsen wordt het probleem niet opgelost en zou het alleen maar verplaatst worden, hetgeen natuurlijk ook voor de betreffende hond geen oplossing is omdat de meeste mensen toch ook wel eens boodschappen moeten doen.

En voor wat de vriendjes van Jelke betreft, oooohhh dat is een ramp...niet uit te leggen, dus heb je maar 1 optie en dat is op speurtocht gaan naar de andere oorden waarnaar ze vertrokken zijn!

groetjes en knuf van Basco voor die knappe Jelke!

Daar ben ik het volkomen mee eens, Anneke, meestal helpt een wat langer volgehouden strenge blik. Voor honden die de benen nemen en dan van hun gewonnen vrijheid willen genieten zou het onder strikte voorwaarden en met veel kennis en inzicht een bruikbaar hulpmiddel kunnen zijn.

Jelke vindt dat niet echt geschikt.

Groenten en knuffels

uit de Rupelstreek

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0